Veelgestelde vragen

Heb je jouw bestelling op een werkdag voor 17:00 uur geplaatst? Dan wordt deze dezelfde dag nog verzonden (met uitzondering van zon- en feestdagen). 

Zodra jouw pakket door de vervoerder gesorteerd is in het sorteercentrum, ontvang je een verzendbevestiging met hierin de track en trace code waarmee je jouw pakket kunt volgen.

Het is helaas niet mogelijk om een item direct om te ruilen voor een ander item. Mocht je graag een andere kleur, maat of een geheel ander item willen ontvangen, dan raden wij jou graag aan om hiervoor een nieuwe bestelling te plaatsen en het item dat niet naar wens is te retourneren.

Wij hanteren een retourtermijn van 14 dagen. De items moeten ongedragen, onbeschadigd en voorzien van de aangehechte labels binnen dit termijn aangemeld en geretourneerd worden.

Mocht je het niet halen om jouw artikelen binnen 14 dagen aan te melden en te retourneren, dan raden we je graag aan om even contact op te nemen met onze customer service afdeling, zodat we met je mee kunnen kijken naar de mogelijkheden. Dit kan via info@annamaar.nl

Stuur ons dan zo snel mogelijk een mailtje met je ordernummer, foto's en je klacht. 
info@annamaar.nl

Nadat je retour hier ontvangen is storten we het bedrag binnen tien werkdagen via de oorspronkelijke betaalmethode. Vergeet niet dat het enige tijd kan duren voordat de bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en gestort. 
Neem contact met ons op via info@annamaar.nl als het meer dan 15 werkdagen geleden is dat we je retour hebben goedgekeurd.